A kereskedelmi és készletgazdálkodási rendszer minden gazdálkodó szervezet hatékony segítőtársa lehet, a pontos és naprakész készletnyilvántartás, leltár elkészítésében, tranzakciók követésében, dokumentálásában.
Egyéni beállítások. A program lehetőséget biztosít a saját igény szerinti programkörnyezet kialakítására.
Lehetőség van új bizonylattípusok és fizetési módok beállítására, a kimenő és a bejövő bizonylatok esetén is.
Hálózatos üzemmód. A rendszer több munkahelyről üzemeltethető, a felhasználók saját jelszóval rendelkezhetnek.
Listák megtekintése nyomtatás előtt. Minden lista képernyőre készül és csak azokat kell nyomtatnia, amire szükség van. Részletes listázási lehetőség a kimenő és bejövő bizonylatokról, a termékfogyásról, havi ÁFA kimutatás.
Egyszerűen kezelhető számlázás. Egy kimenő vagy bejövő bizonylatot nagyon egyszerűen el lehet készíteni. A partner kiválasztása a neve alapján is lehetséges és az új partnert a számlázáson belül is fel lehet vinni a meglévők közé. A termékek kód, megnevezés, típusszám alapján kereshetők és lehetőség van résznév alapján történő keresésre. Termékenként eltérő százalékos engedmény és szöveges megjegyzés adható.
Bizonylatkészítés során kijelzi a pillanatnyi nettó és bruttó számlaértéket. A termékekhez és a partnerekhez szöveges megjegyzést tehetünk. Támogatja a vonalkód használatát (EAN-8/13, UPC, CODE39, CODE128).
Rendelkezik belső vonalkódnyomtató (EAN-8/13, CODE39) modullal.
Részletes kigyűjtések. A pénztár elszámolását segíti a Pénztárzárás funkció, amely ÁFA kulcsokra kigyűjtve megadja a forgalmat. A kimenő bizonylatokról részletes lista készülhet különféle szempontok és szűrők alapján (pl. dátum, termékcsoport, bizonylat típusok, fizetési módok, raktárak, termékek, kiállítók).
Készletkezelés. A saját raktári és a bizományos készletek teljeskörű kezelését teszi lehetővé. Tetszőleges számú raktár hozható létre, és a raktárak közötti termékmozgásokat raktárközi bizonylatokkal lehet kezelni. Részletes kimutatások készíthetők a termékek mozgásáról, bizományos készletek alakulásáról. A anyagkarton és jövedéki lista mutatja a termék készletének alakulását.
Több bolti egység esetén központosítani lehet a termék törzset. Ársorokat, akciókat lehet minden egységre vagy külön-külön egységenként létrehozni melyek lejártuk után visszaállnak a termék eredeti árára. Automatikusan képződő árváltozás bizonylatok gondoskodnak a bolt készletértékének elszámoltatásáról, árcímkék nyomtatásáról. Egyszóval elszámoltatható lesz a bolt mint készletértékben mind pontosan tudni lehet bármely termék készletét, készletértékét.
Rendelés szempontból is nagyon fontos a készlet ismerete. Természetesen a központban is láthatók a termékek készletei egy gombnyomásra.
Időszaki készletfogyás alapján a program képes rendelésbizonylatokat szállítónként is készíteni, ill. képes beállítani a minimum készletet, amiből elkészíthető a rendelés bizonylat a feltöltési készletig. Képes még a szállítási napok és a tervezett fogyás ismeretében rendelési javaslatot tenni, hogy a meglévő készlettel kitartsunk az újabb beszállításig.
Kapcsolható a rendszerhez több fajta adatgyűjtő, mely segítségével nagyban megkönnyíti a minden napi bevételezést, esetenként a leltározást.
A programhoz illeszthető saját kassza szoftverrel POS BlackCat & BBOX kasszarendszer AEE -vel
Kiemelt Kassza (ePénztár) funkciók:
- műszak kezelés
- euró mód
- akciók kezelése
- visszáru, göngyöleg kezelés, (üveg, patron)
- SZÁMLA blokk alapján háttérgépre küldéssel, vagy egyszerűsített szla azonnal a pénztárnál
- átgondolt, érintőképernyős modern felület, egyszerű kezelhetőség
- bizonylat parkoltatás
- stb., szinte minden ami eddig ügyfeleink és a mi eszünkbe jutott
VIR vezetői információ rendszerből Ön napi árrést, vevőszámot, termékfogyás óránként, napi forgalmat boltonként és még rengeteg adatot kap meg, mellyel embert és időt takarít meg, és elmondhatja, hogy
Én mind tulajdonos TUDOM, mi történik a cégemnél
Rendelés/foglalás
Lehetőség van mind a kimenő, mind pedig a bejövő megrendelések nyilvántartására. A céghez beérkező megrendeléseknek megfelelően a rendszer képes az érintett készletek lefoglalására. Amennyiben a beérkezett megrendelések alapján a megrendelt mennyiségek a készletnek megfelelően nem teljesíthetők, ebben az esetben a szoftverrel egyszerűen elkészíthetik a szállító cégekhez küldendő rendeléseket.
Számlák:
- Kimenő számlák elkészítése, nyilvántartására
- Beérkező számlák nyilvántartása
- Export, import számlák készítése
- Számlák összeállítása szállítólevél, megrendelés alapján
- Partner likviditás vizsgálat
- Tetszőlegesen kialakítható számla nyomtatási kép (logó, betűtípusok, egyedi szöveg a bizonylat végén)
Összesítések, kontrolling:
Több 100 féle kimutatás készíthető, melyeknél minden adatra vonatkozóan összetett kérdések fogalmazhatók meg. Ezek megtekinthetők a képernyőn, kinyomtathatók és Excel-be exportálhatók.
Egyéb tudnivalók:
- Egy gépen több forgalmazó (cég) és raktár adatai is kezelhetőek!
- Archiválás, visszatöltés és adatbázis ellenőrzés, optimalizálás nagy adatbázisok kezelésére.
- Mozgásnem mátrix alapú tranzakció kezelés, mellyel teljes mértékben testre szabhatja vállalkozását
- A programba csak meghatározott személyek léphetnek be, ezért adatai biztonságban vannak!
- A program elektronikus formában üzemeltetési kézikönyvvel ill. helyzet érzékeny súgóval rendelkezik.
- Az F1 billentyű megnyomásával mindenkor segítséget kaphat.
- Adatforgalom tetszőleges társrendszerekkel egyedi igények alapján